waar het allemaal begon

Waar het allemaal begon

In 1954 zijn Herman en Greet de Jong begonnen op de markt. Toen nog onder de naam 'Herman de Jong'. Herman en Greet richtten zich vooral op de plaatselijke markten in en rond Apeldoorn. Gestaag breiden zij het assortiment uit Herman combineerde de markt met zijn profcarrière als voetballer (AGOVV, Go-Ahead & Elinkwijk). 's Ochtends naar de markt en 's avonds trainen.

Roel de Jong komt in de zaak

Van kinds af aan, gaat Roel mee naar de markt. In 1984 op 17-jarige leeftijd kreeg hij handlichting voor handelsbekwaamheid en komt hij in de zaak. Herman en Roel breiden samen verder de markten uit. In 1994 neemt Roel de zaak over en gaat verder onder de naam 'De Jong's Kaas'.

Dit was ook het jaar waarin Roel zijn eerste verkoopwagen aanschafte. Daarmee was hij de eerste kaasboer die in Apeldoorn vanuit een gekoelde verkoopwagen de kaas verkocht.

Familie Bedrijf

Roel de jong breidt de zaak nog verder uit naar zo'n 100 soorten, hij is overgestapt naar een grotere verkoopwagen en de gehele Familie helpt mee.

In 2014 komt Hielke (de jongste zoon) in de zaak.

Het bedrijf De Jong's kaas heeft nu bijna 70 jaar ervaring op de markten in Apeldoorn. ze hebben een naam opgebouwd waar je altijd terecht kan voor de beste kwaliteit voor de beste prijs!

Hielke de Jong

Hielke de Jong breidt de zaak verder uit door online bestellen mogelijk te maken genaamd OnlineKaasBestellen.nl. net als Roel & Herman staat OnlineKaasBestellen.nl voor de Beste kwaliteit, voor de beste prijs.

Nu kunnen niet alleen de klanten in Apeldoorn van onze kaas genieten, maar heel Nederland!


 

Betalen

  • IDEAL: via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank.
  • PayPal: met het gemak van jouw PayPal account.
  • Creditcard: met jouw VISA, Mastercard of American Express.
  • Apple Pay: deze optie verschijnt wanneer jouw bestelling op een Apple-apparaat wordt geplaatst.
  • Google Pay: deze optie verschijnt wanneer jouw bestelling op een Android-apparaat wordt geplaatst.

Mocht het niet lukken om je bestelling te betalen, kun je proberen je winkelmandje te legen en hierna je cookies te verwijderen (instructies hiervoor verschillen per browser en kun je gemakkelijk vinden via een zoekmachine als Google). Na het verwijderen van je cookies lukt het meestal om je bestelling alsnog af te ronden.

Tip: probeer ook eens een andere browser of een ander apparaat wanneer het niet lukt om te betalen.

De bestelbevestiging die je na het bestellen ontvangt is tevens jouw factuur, in deze bestelbevestiging vind je een overzicht van jouw bestelling inclusief de kosten en BTW.

Alle vermelde prijzen in onze webshop zijn inclusief BTW.

Bestellen

Nee, aangezien wij jouw product gelijk aansnijden nadat de bestelling is gedaan, en omdat het een versproduct is, is het helaas niet mogelijk om de bestelling te annuleren.

je kunt atijd nog iets toevoegen aan jouw bestelling, maar niets verwijderen.

Jouw bestelbevestiging ontvang je meestal binnen een uur na het afronden van je bestelling (check hiervoor ook je spam folder). Mocht deze niet zijn binnengekomen, kun je het beste even kijken of het aankoopbedrag van je rekening is afgeschreven. Is dit het geval? Dan kun je er vanuit gaan dat de bestelling is geslaagd.

Mocht je binnen een aantal uur na het plaatsen van je bestelling nog steeds geen bevestiging hebben ontvangen, horen we dat graag van je zodat we kunnen nakijken of alles goed gegaan is.

Verzenden

Eenmaal besteld, kun je natuurlijk niet wachten tot je jouw producten in huis hebt. De levertijd is 1-3 dagen. Uiteraard laten we je weten wanneer je bestelling onderweg is, je ontvangt dan een e-mail met jouw track & trace code. Vanaf dat punt is het handig om deze te volgen via de track & trace pagina, een link hiernaartoe vind je terug in de mail, zodat je precies weet wanneer je jouw bestelling kunt verwachten.

Als we het druk hebben, passen we onze bezorgtijden soms aan. Rondom de feestdagen kan dat bijvoorbeeld gebeuren. De huidige levertijden vind je op onze website.

Op officiële feestdagen bezorgen we niet.

Nadat wij jouw stuk kaas op de post hebben gedaan ontvang je van ons een track & trace van Postnl in je mailbox. Via de link kun je jouw bestelling volgen.

Ruilen & Retourneren

Nee, aangezien kaas een versproduct is, is dit niet mogelijk. Heb je een klacht? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via de mail, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.

Klachten & Schade

Neem in het geval van een klacht zo snel mogelijk contact met ons op, in ieder geval binnen 2 dagen nadat je de bestelling ontvangen hebt. Stuur hiervoor en mail naar info@onlinekaasbezorgd.nl of stuur ons een bericht via het contactformulier.

Product vragen

Jouw kaas wordt eerst vacuüm verpakt, daarna verpakt in kaaspapier en gewikkeld in bubbeltjes plastic.
Tot slot wordt de doos opgevuld met opvulpapier. Wij voegen deze extra bescherming toe omdat het vacuüm kwetsbaar is en bij een goede stoot kapot kan gaan. Kijk daarom het vacuüm altijd even na.

Bij ons zit altijd een lip (overgebleven stuk van de vacuüm zak) aan de zak, hier kun je aan trekken. Als dit makkelijk gaat en/of je lucht ziet in de zak dan is de vacuüm kapot gegaan tijdens het transport. De houdbaarheid is dan ruim een week.

Wij adviseren altijd een maand echter kan er niet zoveel mis gaan met de kaas zolang het goed vacuüm verpakt is! Het beste is om de kaas in de koelkast te bewaren. maar het is ook mogelijk om, bijvoorbeeld tijdens een reis, de kaas ongekoeld mee te nemen. Vacuüm is kwetsbaar, dus leg het apart Eenmaal op bestemming aangekomen is het daarentegen wel beter om het gevacuümeerde stuk koel te leggen, als het maar goed verpakt is. wanneer u de kaas wilt gebruiken kan de zak losgeknipt worden en vervolgens bewaard worden in het meegeleverde kaaspapier. wij adviseren om dan een week met de kaas te doen.

Geen antwoord op jouw vraag gevonden?

Stuur ons dan een bericht, wij beantwoorden deze zo snel mogelijk.